Reklama i usługi poligraficzne - czy idą w parze?

dzo szybkie i sprawne. Zamówienia są przetwarzane automatycznie, pliki źródłowe sprawdzane przez skrypt lub pracownika i przetworzone do druku. Oczywiście przez taką drukarnię nie zamówimy produktów indywidualnie dostosowanych

Reklama i usługi poligraficzne - czy idą w parze? naklejki reklamowe

Internetowe drukarnie- czemu są wygodne?

Drukarnie internetowe robią się coraz bardziej popularne i nic w tym dziwnego, ponieważ zamawianie materiałów drukowanych taką metodą jest bardzo szybkie i sprawne. Zamówienia są przetwarzane automatycznie, pliki źródłowe sprawdzane przez skrypt lub pracownika i przetworzone do druku.

Oczywiście przez taką drukarnię nie zamówimy produktów indywidualnie dostosowanych, które wymagają potwierdzenia od pracownika czy dana drukarnia może wymagane zlecenie zrealizować. Jednak pomijając ten przypadek to zamawianie druku online niebawem stanie się standardem.


Naklejka jako narzędzie reklamy

Naklejki drukowane masowo wykorzystuje się w praktycznie każdej branży i dziedzinie. Od sklepów spożywczych po usługi IT (np. naklejki gwarancyjne typu VOID). Zastosowanie naklejek, nie tylko tych reklamowych, jest wręcz tak duże, że nie sposób wymienić wszystkich.

Naklejki stosuje się w przemyśle spożywczym do oznaczania i brandowania produktów, firmy korzystają z naklejek na szyby do oznaczenia swoich siedzib. Naklejki można nakleić też na samochody w celu oznaczenia aut firmowych, czy dostawczaków. Zastosowań dla takich naklejek można by jeszcze długo wymieniać i warto o nich pamiętać przy działaniach reklamowych firmy.


Nowa definicja DTP z Wikipedii

Z czasem pojęcie DTP zaczęło odnosić się także do przygotowywania dokumentów do publikacji w postaci elektronicznej (cyfrowej). Proces DTP rozpoczyna się wprowadzeniem do komputera tekstu i obrazu. Poszczególne elementy graficzne podlegają następnie indywidualnej obróbce, a na tekst jest nanoszona korekta. Następnie odbywa się zasadnicza część procesu, czyli ułożenie stron publikacji z tych wszystkich elementów gotowego projektu, łącznie z naniesieniem informacji dla drukarza i introligatora. Na tym etapie pracy można również umieścić informacje o obrazie całej składki (patrz: impozycja). Czynność końcowa to zapisanie danych komputerowych w postaci pliku postscriptowego lub (coraz częściej) pliku PDF. W ramach DTP można również zarządzać przepływem prac w drukarni oraz sterować urządzeniami przygotowalni poligraficznej, jak i samej drukarni.

Istotne jest, że DTP zajmuje się nie tylko samym obrazem, ale także kształtem podłoża, tak więc termin ten dotyczy także projektowania np. niezadrukowanych opakowań i innych form wykrawanych z papieru, kartonu czy też np. kształtów wycinanych z folii samoprzylepnej.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP